Un Alex: Yo momma!

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 iunie 2011

Yo momma!

Good morning guys!
Deschidem dimineata cu o portie mare de ras,cu garnitura de poante nesarate,si aroma de scandal!.Pana acum ceva vreme,se difuza pe MTV,emisiunea aia geniala,in care doi negrii faceau misto unul de celalalt,fie de mamele,sau de nevestele lor grase:Yo momma!
Adevarul e ca de ceva vreme mi-a disparut Mtv-ul din lista de canale si nu mai am habar daca se difuzeaza sau nu.Imi amintesc de pauzele din liceu si de tacanitii cu care mai faceam astfel de battle-uri.Evident,ne alegeam adversarii pe masura,si dupa anumite criterii.Cei mai vanati jucatori erau cei miserupisti,carora nu le pasa,si care nu-ti purtau pica tot restul vietii.Vremurile bune au apus demult,dar nu am de gand sa pierd timpul aiurea pe aici..Am fost la bronzat,m-am tuns periuta, mi-am luat Chevrolet decapotabil,si am inceput :


    0    Ma-ta e asa de grasa incat ,cand se imbraca in rosu se bucura toti copii: -Uraaa, vine Mosuuu!

  1. Mama ta e atat de grasa incat unii oameni se antreneaza fugind in jurul ei....
  2. Ma-ta e atat de grasa , incat atunci cand a fost pe plaja o balena a intrebat-o:Vrei sa fi sotia mea ?
  3. Mama ta e atat de grasa incat isi da cu ruj de buze cu trafaletul.
  4. Maica-ta e atat de grasa ca atunci cand i-ai dus chilotzii la spalatorie..au zis ca nu spala parasute.
  5. Maica-tai e atat de grasa incat nu incape in gandurile mele
  6. Mama ta e atat de grasa incat isi calca pantalonii pe autostrada
  7. Mama ta e atat de grasa incat marimea curelei e Ecuator...
  8. Mama ta e atat de grasa incat atunci cand s-a dus la film a stat langa toata lumea.
  9. Mama ta e atat de grasa incat atunci cand s-a urcat pe cantar acesta a zis "Va rog, pe rand!"
  10. Esti atat de grasa incat trebuie sa iti iei 3 bilete cand te duci la film
  11. Mama ta e atat de grasa incat a trebuit sa fie botezata in ocean...
  12. Mama ta e atat de grasa incat nici Bill Gates nu i-ar putea plati liposuctia.
  13. Mama ta e atat de grasa incat a calcat pe un curcubeu si a facut Skittles.
  14. Esti atat de grasa incat mai bine te sar decat sa te ocolesc!
  15. Mama ta e atat de grasa incat, atunci cand merge la zoo ,o hranesc animalele.
  16. Mama ta e atat de grasa ca de ziua ei in loc de "Multi ani traiasca!", i-au cantat soundtrack-ul de la "Moby Dick".

   17.    Mama ta e atat de grasa incat atunci cand face bungee-jumping se duce direct in iad.





3 bagaciosi:

Anonim spunea...

Tu iti dai seama cate mame grase exista?:))Numa de mame grase ai scris:))...Scrie si de mame slabe=))

Despicable B spunea...

Ma-ta e atat de grasa incat daca ar purta pantofi cu tocuri ar da de titei! =))

Alex spunea...

Ma-ta e atat de gresa ca se trezeste pe bucati:))

Trimiteți un comentariu

Oile negre