Un Alex: De ziua ta!

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 iunie 2011

De ziua ta!

Morning:)

Nu stiu voi,dar eu unu am dormit cam cu jumatate de norma seara trecuta si incerc inca sa elucidez misterul din camera mea.:.umbra de pe tavan era un iepure sau o roaba?:)).Stiti cum,dupa cauza,si efect.Stau dar sprijit in tastatura-veteran si astept cu nerabdare sa-si faca efectul minunea asta de Amaroy.Pana una alta am decis sa-mi incep exercitiul pentru degete cu o noua istorisire matinala,ce are ca scop ridicarea obrajilor.Umblam zilele trecute ca un  robotel teleghidat prin librarii,in cautarea unei felicitari.Dupa ore in sir de cautari,si dupa ce am luat la rand de doua ori fiecare din cele 3 librarii,am decis sa ma opresc asupra uneia.In cazul in care ai nevoie o sursa instant de dume(exeptandu-le pe cele de pe net,care sunt deja "uzate"),da iama intr-o librarie,la standul cu felicitari.Genial,i tell you.Toate m-au distrat intr-un fel sau altul,dar una mi-a atras atentia in mod special,prin doza ei maxima de misoginism.Incerc sa-mi  imaginez cum e,ca barbat, sa ii oferi partenerei tale o felicitare de ziua ei,care se prezinta asa:
       
            10 motive pentru care masina e mai buna decat femeia

  1. masina e usor de pus in fuctiune
  2. masina nu va fi niciodata geloasa daca te pui in alta masina
  3. masina ta te va duce oricand la meci
  4. poti agata si alte femei cu masina ta
  5. masina ta niciodata nu se va ingrasa
  6. poti sa te pui in masina in oricare zi a lunii
  7. masina ta arata bine si dimineata
  8. masina se poate dirija
  9. nu te deranjeaza daca intretinerea masinii e facuta de un alt barbat
  10. cunosti intregul trecut al masinii tale
                                                      La muti ani iubito!

4 bagaciosi:

Despicable B spunea...

Genial, sa-mi bag...=))
Vreti sa va explice expertii in felicitari cum se face tortul cu rom? =))

Alex spunea...

un anonim spunea :"am ras cu lacrimi,FELICITARI."
imi pare rau,dar din greseala am sters comentariul.Domnul anonim vrea sa il mai posteze odata?;))

Dori spunea...

lipsesc 3 semne de exclamatie :p. ps: din anumite motive sunt obligat sa folosesc ON SCREEN KEYBOARD UL acesta fiind motivul comentariului meu anonim. pps: tocmai mi am dat seama ca au trecut 7 minute de cand am inceput sa scriu :))

Alex spunea...

So close,no matter how far:)

Trimiteți un comentariu

Oile negre