Un Alex: Cum stai cu vederea?

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 iunie 2011

Cum stai cu vederea?

Salut
Si eu fac aceiasi greseala prosteasca ca si voi in momentul asta,si anume imi omor vederea putin cate putin,constient fiind.Statul in fata monitorului face parte din rutina zilnica si fara sa realizam,riscam sa devina indispensabil.Uneori petrecem ore lungi si obositoare in fata monitorului, chiar si dupa ce am terminat programul obisnuit. Astfel de expunere la ecranul computerului iti poate distruge ochii, daca nu te protejezi.
In general, statul la computer ore intregi poate duce la oboseala, scaderea capacitatii de concentrare si probleme de vedere..In cadrul ultimului control de vedere,eu personal m-am descurcat destul de bine,dar trebuie sa recunosc ca a trecut ceva timp de atunci.Am gasit insa,evident,tot pe net,un test foarte misto pentru distingerea nuantelor de culori.Cu cat scorul e mai mic,cu atat acuitaea vizuala e mai buna.
vezi testul    aici
  
67:) Tu cat ai scos?

5 bagaciosi:

Unknown spunea...

He he... 14. Si la ora asta, si la cat mi-s de obosita dupa ce saptamana am avut... Te-am luat. :P

snowblack spunea...

mwuhahaha. 38

Michael spunea...

V-am luat.. eu 0 adica Perfect:)):P

Alex spunea...

ma simt mediocru:)) va sparg eu maine seara

Despicable B spunea...

4...tot is mai tare ca tine :))

Trimiteți un comentariu

Oile negre