Un Alex: My supergirl..

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 iunie 2011

My supergirl..

Ea e..E cea a caror buze imi soptesc usor "Buna dimineata",si a caror dulceata imi alunga chiar si cele mai amare ganduri.E ea,a carei privire ma domina,si-mi da putere sa zbor dincolo de granitele imaginatiei,chiar si atunci cand aripi de plumb ma tintuiesc la sol.E ingerul meu pe pamant,iar raiul e in stramsoarea bratelor ei.Chiar daca in jurul nostru se delantuie iadul,iubirea ei ma ocroteste si simt ca nimic nu ma poate invinge.Ea e cea care nu-mi intoarce niciodata spatele,care ma asteapta cu dor chiar si atunci cand gresesc,si in preajma careia simt ca viata e roz fara sa imbrace haine de curva.E cea de care m-am indragostit ireversibil in prima zi cand mi-a spus "Buna".E cea pentru care as fi dispus la cele mai mari sacrificii si de a carei bunatate ,iubire si caldura voi fi indispensabil legat pana cand sufletele noastre se vor stinge in negura noptii.
E linia mea de sosire,caci daca nu ar fi ea,as alerga in van.E haina care ma imbraca,cand toti ceilalti ma dezbraca.E cea care a incetat sa mai fie doar vocea dintr-un telefon,si fara de care nu mai am decat o gaura in piept.
She's more than i ever hopped.She's my girl.My supergirl!

2 bagaciosi:

Despicable B spunea...

Ba, du-teeeee...despre asta trebuiau sa fie? :))
Raspuns: NU. Unde-i orgoliul, misoginismul, rautatea? Doar suntem DESPICABLE, nu spicable =))
Ma dezamagesti [-(

Unknown spunea...

C'mon man... (asta mi se trage de la tradus, ma vindec io) ar cam trebui sa te vindeci si tu. Desi, recunosc, frumos spus.

Trimiteți un comentariu

Oile negre