Un Alex: Proba numarul 2:Matematica

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 iunie 2011

Proba numarul 2:Matematica

                                 
                                Rugaciune celui raspunzator de nota mea la mate,

Domnule/Doamna corector.Astazi a fost o zi trista.Astazi am sustinut dupa cum bine stiti,ca si multi alti napastuiti din tara,examenul scris la nenorocirea de matematica.Subiectul a fost dificil,foarte dificil,cel mai dificil.Preferam sa ma puna sa desenez figuri 6 D si sa dezgrop dinouzauri de pe fundu marii,decat sa calculez integralele alea fantoma..De cand ma stiu,matematica nu a fost niciodata punctul meu forte,si nici nu o sa fie vreodata..Se zice ca, daca vrei sa-ti invingi adversarul, loveste-l in punctul slab.Vrei sa mai invingi?Loveste-ma'n matematica:))
M-am vazut in fata foii cu exercitii, am oftat adanc, si in mod sincron, am exclamat impreuna cu cei 26 de colegi de clasa."M-am supt.!"
Nu va povestesc cum s-a desfasurat examenul, pentru ca nu mai am chef sa repet din nou povestea de la romana.Banca a doua,randul din mijloc,strictete,bla bla bla..Trebuie sa recunosc ca am avut un moment de panica, in clipa cand am realizat ca e fara 20,si foaia mea era Alba ca zapada.Toate rezolvarile pe care le vedeti pe foaie, sunt evident, scrise in graba, cel mai probabil incorecte, si in mod cert asemanatoare cu ale celorlalti.
Nu, nu va faceti iluzii ca s-a copiat.Fiecare are stilul sau propriu de rezolvare,cu greselile si erorile de rigoare. .Daca totusi aveti indoieli, va invit sa revedeti inregistrarea din sala, asta in cazul in care camera a functionat.A functionat, nu?
Domnule/Doamna corector,cred ca ati trecut si dumneavoastra prin scoala,si ati trait cel putin o data emotiile asteptarii notei de la test.Sunt groaznice,atat de groaznice incat iti pot provoca ulcer, cancer,sau chiar mai rau, moartea.Sincer, nici eu nu ma simt prea bine:))Va rog insistent, chiar daca nu considerati ca merit,a-mi acorda macar  nota de trecere.In cazul in care nu o faceti, promit ca o sa mor si de ciuda,o sa va bantui toata viata ,si o sa ajungeti asemeni lui Emily Rose..Va multumesc anticipat.Domnul elev din randul doi,banca din mijloc.
Numai bine!

6 bagaciosi:

Bilul spunea...

Domnul elev din rândul unu, banca de la ușă: Să îmi sugă pula inspectoarea, funeriu și profesorii din românia:)

Alex spunea...

:))

snowblack spunea...

stimata doamna inspectoare, va doresc din toata inima sa faceti melanom la fiecare celula din corp. si da, sa o duceti asa in chinuri, pana cand voi muri eu, ba chiar si dupa asta.
cu drag, domnu' elev din randul doi, banca de la geam

Despicable B spunea...

Bilu, am o intrebare. Acum te deranjeaza organizarea perfecta din Romania? :)

Bilul spunea...

Nu mă deranjează deloc. Dacă ar fi la fel peste tot. Mă deranjează în mod special că inspectoarea nu are în fața casei 4 masini de lux, și anume poliția, salvarea, pompierii și pompe funebre. Și mă deranjează că mâine avem Info și tu stai pe bloguri:))

Despicable B spunea...

Ba, eu imi permit sa stau inainte de bacu' la info. Imi permit sa stau inainte de orice la info :)) Da' tu cum de iti permiti? >:)

Trimiteți un comentariu

Oile negre