Un Alex: Te bagi?

Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 iunie 2011

Te bagi?

Hei bud'
Fara doar si poate cei mai multi dintre voi a-ti jucat macar o data jocul ala interzis al copilariei , deloc inocent,tentant de pervers si anume "crucias pe pedepse".Daca nu a-ti facut-o din alte motive,macar din cauza fetelor indraznete,ce si-au pus fundul la bataie,si care sunt victime atat de sigure.Nu am dreptate?.Normal ca am dreptate.Aceiasi poveste se aplica si la "Sticluta"cand roteam sticla de jumate cu atata precizie,la "v-ati ascunselea" si la " sau la "Adevar sau provocare",joc care ar trebui sa se numeasca,parerea mea, doar "Provocare".Mi-am amintit de perioada mea de "glorie",cand sufrageria unui amic o transformasem in cazino,biroul in masa de poker,si holul,camera de tortura>:)Ora exacta,ochelari,taxa de intrare,cartile unguresti,intaritor si muzica de calitate.Ingredientele perfecte pentru o seara de tinut minte peste ani.Evident,nu am uitat de elementul X,si anume victimele deja prestabilite.Cautam baieti novici in ale cartilor,motivati,cu cel putin 1 an mai mari si firavi,sa fie usor de mutat de colo colo in cazul in care lesinau.Rareori mai intrau si fete in club,dar nicidecum sa joace carti.Domnul Alex avea gasca lui cangrena,cu trucurile si sirectlicurile bine pazite pana in zi de azi,cu care a facut legea printre cei mai buni..Doua trei semne,figuri,magii a la David Blaine,si 8 din 10 maini erau ale noastre.Bineinteles si 8 din 10 oportunitati de a da pedepse din cele mai drastice,ce te saturau de "clubul de weekend".Initial am vrut sa fac un interviu cu cei trecuti prin "the hall of dead",dar am aflat ca sunt si acum traumatizati,so ..nu se poate scoate nimic de la ei.Nu-mi ramane decat sa va fac eu cunostinta cu cele cateva pedepse din perioada aia,ce e duceau mai degraba cu gandul la torturile chinezesti.,decat la crucias.
1)"Drogatii" piper + sare+sare de lamaie,toate amestecate bine si trase pe nas cu paiul.
2)"Mustele"Se desenau cat mai multe "muste" pe spatele jucatorului,care apoi trebuiau omorate cu pliciul.Imaginati-va cate ratam:))
3)"Cursa mortii".Pentru tortura asta cel mai indicat este un covor  din acela aspru, old school,pe care individul trebuie "raschetat" cativa metri.Asta lasa semne urate.But who cares?
4)"Parfumul" victima trebuia sa aleaga legata la ori dintr-o serie de spray-uri,din cele mai diverse,cu care mai apoi trebuia sa se dea pe tot corpul.Unul din ei a prins odata vopsea de masina:))
5)"Canita drogatilor" Asta era o pedeapsa destul de simpla,dar umilitoare rau.Umilitii trebuiau sa bea o canita de apa de wc-u,fara sa vomite.
6)"Muscatele" Asta a fost favorita mea o perioada buna de timp,din cauza duratei efectului pedepsei.Daca la celelalte efectul dura intre o ora si 5,aici tinea cel putin o saptamana.Candidatii trebuiau sa manance o muscata(floare) intreaga,evident,fara ghiveci:Cool,nu?
7)"In desert"-Este indicat sa se bea cel putin doi litri de apa pe zi,pentru sanatatea noastra.Pedeapsa noastra spunea ca trebuie sa bei 2 litri de Cola in 15 minute,altfel mai primeai 3 pedepse.
8)"Hard ass"-Asta e veche si again,old school,si anume suturi in fund.Pentru novici 30 de persoana,iar pentru initiati 50.
9)"Prinde cartea " Subiectul trebuia sa stea in genunchi,cu capul apropiat de perete.Cineva lasa sa cada cate o carte de sus,iar respectivul sa o prinda cu fruntea.Se vede si acum locul in care unii au ratat si doua pachete:))
10)Ultima dar nu cea din urma"Piele la intins" Victima avea la dispozitite un set de clame de prin rufele,pe care trebuia sa si le prinda in locurile cele mai dureroase,gen:obraji,piept,spate,subrat,buze,etc. si sa stea cu ele o tura de joc.

Sadic ,nu?:)) Dragilor,sper ca nu v-am dat idei,si ca nu o sa va torurati de acum bunicile,nesvestele sau fratii,cand vin beti de la discoteca.Eu doar incercam sa fac conversatie aici.
Ma pun la un joc.Te bagi?>:)


6 bagaciosi:

Despicable B spunea...

Cand ai scris asta te-ai gandit la ce mi-ai sugerat mie cu jocul de carti? Sau de ce ai inceput cu "Hei Bud"? :))
Oricum, tari pedepsele :))

Alex spunea...

Hmm,kind of;))

Anonim spunea...

Nu uita sa specifici ca acel perete in care dadeau toti cu capul avea zimti:)) asa ca va dati seama ce momente unice au trait unii din noi :)) si multe altele !! :))Mai sti cum e cu covorul =))?

Alex spunea...

Eu unu am prins doar cateva.Restul,kamikaze:))

Co.Tanita spunea...

Si sa mai joace lumea "Adevar si provocare" cu voi.... :))

Alex spunea...

Ce zici,te bagi?:>

Trimiteți un comentariu

Oile negre