Un Alex: I'm a genius!

Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 iunie 2011

I'm a genius!

Hei tu de'acolo!
In order to celebrate finalizarea probelor orale la toate materile,eu zic sa inchinam un pahar de sampanie.Nu?Poate mai tarziu,ca acum e de povestit.Astazi a fost valva mare in jurul scolii,si initial,cand am vazut atata lume prezenta ,am crezut ca sunt sustinatori de-ai nostri,cu bannere si tricouri personalizate.Sperantele mi-au fost spulberate cand m-a informat un pusti de-a opta ca astazi se desfasoara si examinarea nationala la romana(capacitatea).
In comparatie cu celelalte probe,respectiv romana si info,astazi s-a simtit putin mai tare incordarea si stresul pe fetele amicilor de breasla.Dovada,cele doua tone de servetele umede stranse cu escavatorul la ora 16 de pe trotuare.Personal , m-am simtit ca un adevarat geniu.Ori din cauza ca poate sunt unu,ori din cauza ca au fost subiectele incurcate cu a celor de la subavansati. In idee,totul a decurs ok,minunat si magic.Nemultumiri am?Evident ca am.Organizarea de balta ne-a facut sa fim prezenti iarasi pe betoanele scolii cu o ora inainte de ora reala de intrare la examen.Am stat in soare,ne-am bronzat prin camasa,si in ciuda vantului,coafura a rezistat!.
Am prins sala de la parter,una din salile mele favorite in liceu,dar astazi una din cele mai vulnerabile.Paharele nu au fost suficiente pentru apa minerala carbogazoasa fara bule.In concluzie,m-am uscat ca o stafida in ultima banca,mozolit de soarele ce intra prin perdeaua gaurita artistic.Mi-am scris numele cu stiloul,sa dau senzatia de pedanta si eleganta,si apoi i-am dat bataie.Nu la stilou,la scris:Am avut o parte de listening,unde trebuie sa recunosc,am avut ceva emotii,din cauza ca radioul pacii era taman pe catedra,la cinspe kilometri de mine.Si cum sala e destul de mare,mi-a trebuit aparat auditiv sa inteleg ce bolborosea aia in boxe.Toate ca toate a fost ok.Cum nu exista padure fara uscaciuni,la fel nu exista clasa fara nestiutori.Uni au stiut,altii au desenat,altii sunt smecheri>:).Libera interpretare dragilor.
Dupa smenul cu cd-ul am luat pauza fortat.Accesul afara din scoala a fost strict interzis,ca ne,suntem in examen.Ne-am prezentat inapoi in sali,rupti de foame si de sete,cu semnite intre dinti.Au avut fetele grija sa-si umple posetele inainte de testare,in cazul in care nu scrie pixul,e uda foaia,si alte circumstante ce nu le permiteau sa scrie nimic.
A urmat si partea a doua,de 2 ore.Daca pentru prima parte am avut nevoie de 40 de minute,si ne-au fost acordate doar 20,aici am avut doua ore din care am folosit doar 1.Poftim organizare si metodologie gandita minutios.Am citit in graba doua texte,le-am inteles,si am completat cerintele respective,si anume 15 intrebari grila.A rmat scrierea unui emil,si un eseu argumentativ.
Eseul mi-a placut,pe cuvant.Tema a fost generoasa,si anume:Sucees in life comes from taking risks or chances.,si mi-a permis lejer sa umplu doua pagini.Astept nerabdator si raspunsu asta,cat timp ma duc sa beau o bere.
Sa nu uit pana plec.Va amintiti de atletu' de sticla nu?Ia ghiciti cine l-a facut pe fraier sa alerge peste 100 de metri?Alex!


That's all folks for today.Greedings from bar!

7 bagaciosi:

Patrik spunea...

dute ba cu tot cu jocul tau fantoma:)) Pune si tu link sa vedem daca alti pot sa alerge:)).Atletul vietii...

Alex spunea...

L-am facut sa alerge 100 de metri?

Alex spunea...

L-am facut!

Anonim spunea...

esti tare creativ:)):))si chiar l-ai facut sa alerge 100 de metri????BRAVO tie!!!!te pup:-*

Despicable B spunea...

Uite, acum domnul anonim e dragut :> :))

Alex spunea...

Si eu te pup:))..cred

Anonim spunea...

normal ca sunt dragut(a)!!:)):))

Trimiteți un comentariu

Oile negre