Un Alex: Atletul de sticla

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 iunie 2011

Atletul de sticla

Hello there,
Zilele de Duminica devin cele mai grele pentru un sedentar desavarsit ca mine,si oricat de idiot ar suna,vreau sa vina maine.Unde mai adaugi faptul ca vacanta de vara,cu toate binefacerile ei,tocmai a inceput,iar timpul de ars aiurea,este dublu.Tristeti de dupa-amiezi ploioase,si de nostalgice obsesii umplu si asa nasoala atmosfera de aer clocit de pe aici.Gata cu dramatismele si sfasierile launtrice,ca da urat la profil.Vreau sa va fac insa cunostinta cu QWOP,un alt joc pe cat de stressant,pe atat de amuzant.Atat de stresant,incat mi-a mancat cateva ore bune sa-l ridic pe fraier de jos si sa-l fac sa alerge,ca mai apoi sa-si dea pe spate si sa moara.Serios acum,am mai vazut eu oameni sensibili  dar Birlic asta e exagerat rau de tot.Nu-mi ramane decat sa va urez plictiseala placuta in continuare si,,multa bafta cu omul de sticla.Pe curand.

QWOP 

2 bagaciosi:

Michael spunea...

2.4 metri the best.. cel mai slab -1.2m =)) cum il faci sa fuga?:))
Ma omori cu astea, dupa 5 min m-am dat batut:))

Unknown spunea...

esti irecuperabil

Trimiteți un comentariu

Oile negre