Un Alex: This ain't a love song.

Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 noiembrie 2011

This ain't a love song.

Tu m-ai comparat cu pereche de tenisi, care odata uzati, trebuie inlocuiti.Ea, m-a cumparat de la second.-hand
Mi-ai ..soptit de atatea ori "adio".She had me at "Hello!"
Tu ai vazut in mine un om,Ea , un suflet.
Tu mi-ai intors spatele.Ea , grijile.
Tu vedeai tipul perfect..cand te uitai prin mine:)).Ea nu cauta perfectiunea, ci iubirea.
Tu, ai incercat sa vindeci un suflet ranit.Cu sabia. Ea ti-a demostrat ca esti cel mai prost medic cu putinta.
Tu ai ridicat intre noi un zid.Ea a ridicat 4 in jurul nostu, si mi-a promis ca nimeni, niciodata, nu va putea sa patrunda acolo.
Tu , urai tot ce ma definea.Ea, uraste tot ce te defineste.
Ea, are un suflet.Tu, ai nevoie de unul.
Ea va fi.
Tu nu ai fost niciodata.


4 bagaciosi:

snowblack spunea...

ma hâie, era cazu de un post nou...

Alex spunea...

mi-am reluat activitatea>:).o sa fie si posturi noi.putintica rabdare.:D

Unknown spunea...

Superb

Despicable B spunea...

As vrea sa pot sa postez si eu asta, dar nu pot, nu as fi original. Deci o sa zic doar: REPOST!

Trimiteți un comentariu

Oile negre