Un Alex: Romania ,my ass!

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 iunie 2011

Romania ,my ass!

Duminica,19 iunie 2011.Consemnez si astazi in registru faptul ca am supravietuit,ba chiar mai mult ,am si realizat ceva.Astazi nu am murit de foame,si nici nu mi-a fost taiat curentul.Daca stau mai bine sa ma gandesc,chiar am castigat cativa centi de pe reclamele pe care mai intri si tu din greseala,din cand in cand.Dar hai sa nu ne-o luam in cap,si sa ne limitam doar la supravietuit,pentru ca da,traim in Romania.Deschid subiectul asta in ideea de a ma destinde,si nicidecum pentru  a influenta opinia publica,care cu atat mai putin ma intereseaza.Ma declar pe buna dreptate tipul omului complet NON-patriot,pregatit oricand sa-si ia talpasita din gunoiul asta de tara fara vreun regret ulterior.Criticati-ma,mi se rupe:)).Am destule motive .Nu stiu voi ce pareri impartasiti,legat de societatea in care traim,dar eu unul sunt scarbit pana peste cap de existenta morbida pe aceste meleaguri dulci.Nu,nu am ajuns la cei 50 de ani necesari sa imi dau seama cu adevarat de piedicile vietii,sau sa dobandesc o oarecare experienta in "domeniu",si sincer,nici nu mi-as dori sa ma prinda varsta a doua cu picioarele pe pamant dacic.
Am pretentii mari de la mine,de la viata,si de la viitor.Intr-o societate antrenata sa taie aripi,sa ucida vise,si sa trateze populatia ca pe niste sclavi,fa-ti pustiule un viitor!Sunt iritat la culme de pupatorii in dosuri si aspirantii la un trai mai bun,ce-si mai agata ultimele sperante de divinitate.No,serios acum omule.Ne-au trebuit 22 de ani sa ne punem pe picioare si sa incercam sa distilam impertinenta,amarul si mizeria in care cizamarul a scaldat tara.
Deschide ochii,priveste in jur si spun-mi ce vezi.Aceleasi fete disperate ale tinerilor in cautarea unui loc de munca,aceiasi lideri parveniti(pe care i-as extermina cu atata drag),si aceleasi cozi interminabile de batrani infometati,ce se calca in picioare pentru un ulei,un zahar si un cozonac,impartite de partid ,pentru voturi.Astia suntem noi,romanii,educati sa ne multumim cu putin,sa rabdam ca magarii,si sa nu scoatem niciun cuvant in ciuda tuturor greutatilor.Pur si simplu,unele lucruri sunt menite sa nu se schimbe niciodata,iar unul din acelea e insusi traiul din Romania.Va las totusi alaturi de Adrian,talentul patriot care pana mai ieri nu avea ce manca,dar care iubeste tricolorul.Va las cu frumusetile patriei si cu oportunitatile pe care acestea le pot oferi.Sper sa va tina de foame.Va las si cu mai marii din Guvern,carora din dorinta de mai bine,le urez  tumori maligne>:)
Vorba imnului,"Desteapta-te romane,din somnul cel de moarte."
In ceea ce ma priveste,mai pierd putin timpul pe aici o perioada,iar mai apoi imi iau talpasita definitiv.Asta a fost off-ul meu astazi.Pe data viitoare,Sa traiti bine.!

0 bagaciosi:

Trimiteți un comentariu

Oile negre