Un Alex: Mi-as lua caine.

Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 iulie 2011

Mi-as lua caine.

Piu, Piu ,Piu..a fost fost ora 9:42.Aici Alex FM:))
Buna dimineata dragi tele-pc-radio-phono ascultatori si bine va regasesc la emisiunea matinala "Pitici din camara bunicii.".Vi s-a intamplat vreodata sa va izbeasca asa din senin, ca si canceru un gand..care pana in momentu respectiv nici macar nu v-a strabatut lobii occipitali?Asta am patit eu azidimineata cand, am realizat mirat in fata oglinzii, timp ce ma scobeam in nas ca mi-as lua un patruped.Nu stiu prin ce galaxi miraculoase am umblat aseara, sau ce aratanii m-au colindat pe timpul noptii, dar am un chef nebun de o potaie.Am mai avut un caine, acum ceva ani, dar i s-a defectat softu si nu l-am mai putut repara.Era un ciobanesc maaare,pufos si gri, tare frumos, pe care l-am cules de la o stana, dar cum nu l-am putut tine la bloc, l-am lasat in grija unei iubitoare de animale,la casa..L-a tinut bateria vreo 3 ani..iar apoi l-am gasit facand plaja fara voie in curtea curvei care il avea in grija, (sau cel putin asa sustinea ea)..Nu pot spune ca sunt un mare activist in lupta pentru protectia animalelor, dar bagati-as  un electrod in cur pana faci bule, era cainele meu, si il iubeam! .Numele, pus de ai mei membri din familie era exact echivalentul  lui "ION" in viata reala.Banuiesc ca ati ghicit deja cum il chema:).I miss my Rexy:))
Gasisem un citat foarte bun care spunea ca "Pe vremuri, animalele conversau cu oamenii, acum tac, convinse de inutilitatea oricarui dialog." Oamenii sunt prosti.Daca nu sunt prosti si rai, sunt egoisti si nepasatori, si daca nu sunt egoisi, sunt perfiti.Daca nu sunt niciuna din cele mentionate mai devreme, atunci cu siguranta sunt caini:)).N-o sa vezi un caine care sa te vorbeasca pe la spate, sau care sa muste mana care il hraneste(poate doar cei debili).O sa simti mereu bucuria prietenului cu blana, atunci cand vi acasa, si cu siguranta n-o sa se inchida in dormitor sau sa inceapa vreo cearta ca nu i-ai acordat destula atentie..Cateodata, mi-as dori sa fiu caine, mi-as dori ca toti cei din juru meu sa fim caini, poate astfel ar disparea toata mizeria asta ce ne inconjoara.
Fratilor, eu zic sa mai profitati cat puteti de viata de om, caci, daca dau cumva de lampa fermecata, o sa-i cer duhului din ea, sa ne transforme pe toti in caini.Pana atunci nu-mi ramane decat sa-mi iau eu unul, si sa plec intr-o  decapotabila la mare,sa-i fluture falcile, ca in filmele americane.
Pana ma hotarasc eu ce specimen de hau-hau imi achizitionez va las un video cu scop persuasiv.Poate va conving si pe voi ca animalele astea sunt cele mai tari:))

6 bagaciosi:

Unknown spunea...

multumesc...

Unknown spunea...

aaaaaaaa.... imi pare rau sa te dezamagec, dar sunt om (asta daca n-ai realizat pana acum)

Michael spunea...

:)) ieri am fost la timi si am vrut sa imi iau un hamster=)) dont ask:D ma bate gandu asta demult:))

Alex spunea...

:))nu am finitate pentru chestii micute:)).hai intepretati=))

Dori spunea...

Ai uitat de Hera...

Despicable B spunea...

Baaaa, sa nu mai faci ba niciodata asa ceva. Cum poti sa zici CA CAinele nu musca mana care il hraneste? Pe mama a muscat-o de mana cu care l-a hranit :)) si pt asta a murit >:)

Trimiteți un comentariu

Oile negre