Un Alex: Din motive de cacalaureat

Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 iulie 2011

Din motive de cacalaureat


Salutari,

Bine va regasesc in micul meu coltisor de impartasit ganduri.Aici timpul trece de doua ori mai greu, nimic nu e ceea ce pare,iar viata e mult mai interesanta decat ar trebui sa fie A trecut ceva timp de cand nu mi-am mai pus amprenta pe aici, si sincer sa fiu mi-e cam peste mana sa apar asa din senin.S-au intamplat destule minuni in ultimele 2,3 saptamani de cand nu am mai dat ochii cu calculatorul, si drept sa va spun mi-e lene sa va povestesc ce mai e nou..Ultimul eveniment major care a si mi-a "marcat" viata si asa destul de furtunoasa a fost bacalaureatul,maginul si minunatul examen al oricarui pustan de liceu.Sincer sa fiu ma asteptam la ceva mai spectaculos, mai memorabil, mai Profund, dar s-a dovedit a fi un examen de rutina, unde lumea vine, scrie si pleaca, astepand in zilele urmatoare rezultatele cu sufletul in gat.Nu stiu exact ce se intampla, dar ceva trebuie sa fie.Nu-mi explic de nici o culoare absenta emotiilordin partea mea, nici inaintea nici in timpul si nici la sfarsitul probelor de foc.O fi din cauza vara.care pur si simplu moleseste fiecare neuron responsabil cu interesul ,sau ceva s-a stricat la masarda si  trebuie sa merg la service :))Tot din motive necunoscute am omis sa va povestesc si de a treia proba,si anume biologia.Acolo a fost foarte interesant.Foarte foarte "interesant".M-am intalnit zilele astea cu supraveghetorul gras si cu ochi de broasca ce m-a supravegheat intens in spatele clasei,atat la romana,cat si la biologie.Mi-am dat seama ca are apartament la mine in bloc:))Am luat 8.90 la bio si 9.60 la romana,asa ca mi-am permis sa-l salut in sictir pe nenorocit.Si daca picam il salutam tot in sictir,dar asa a fost mai fascinant.Cat despre mate o sa am in jur de 7, 8,dar mi-au zis ca imi dau diploma de abia in septembrie, ca mai au de verificat nu stiu ce la ea:)).Nu am obiectat, nu am facut scandal, si nici nu mi-am luat titlu de frustratul anului.O sa merg sa mi-o ridic la momentul oportun.Per total media mea de bac ar bate undeva in jur de .8.50, cred eu, destul de mare cat sa intru la fara plata.Via-a-vis de asta,sa va povestesc putin despre maniera de inmanare a propriilor diplome de bacalaureat,competente, si admitere a liceului..Fiecare diploma in original costa, cel putin la secretariatul liceului meu, 10 lei.Cinci diplome, 50 de lei.Mai pune banii de pe analizele mai nou obligatorii pentru inscrierea la facultate,taxa de inscriere, celelalte taxe,si ajungi la un total de cateva sute bune de lei.Copii,scoateti tot din buzinare ca e jale cu facultatea asta:)).
Ce facultate frate..Haideti sa plecam toti la munte cu cortul, sau la mare cu uleiurile din lacrima de pui de panda, sau hai sa mai facem o derivata la mate:)).Imi iau ramas bun deocamdata.Sunt 700 de grade afara.Sfatul Lion:stai in casa!

3 bagaciosi:

Unknown spunea...

:)) stricat la mansarda esti din totdeauna

Iosazaur spunea...

Parcă îmi vine mie să mă bag în bancă, să o jefuiesc și să dau toți banii ca șpagă, să te treacă la mate, atât de fain ai scris aici că ai picat. JUR!

Alex spunea...

:)) multumesc?

Trimiteți un comentariu

Oile negre