Un Alex: Asta-s eu si n-am ce face

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 iulie 2011

Asta-s eu si n-am ce face

Buna dupa-amiaza:)
Ca să mai iau o pauză de suedisme, am primit un fel de leapșă de la Evergreen, pe care mă grăbesc să o execut. Cică să povestesc de vreo 10 secrete sau chestii mai puțin obișnuite din viața personală. Hmmm. Secrete așa întunecoase și sordide chiar nu am, dar poate o să râdeți de mine (sau o să vă șochez) că:


1-la gradinita eram atat de razvratit impotriva educatoarelor care ma obligau sa dorm, incat mi-am facut treaba mica pe unul din colegii mei de camera.Ma parase ca nu dorm, si am zis ca daca oricum o incurc, macar sa o incurc de tot:)
2- in generala aveam afro:))
3-mi-e frica de moarte
4-am ramas corigent la matematica.In liceu am avut un profesor idiot, care se credea un fel de zeu al matematicii.Ideea era ca si eu nimerisem prost la real, cand singurele mele calcule valide erau cele de baza(adunare,inmultire,scadere etc.).A avut tipul grija sa ma umple de doi tot timpul anului, si sa ajung sa ii doresc moartea, sa ma terorizeze ca pe hotii de cai ,si sa-mi reguleze toata vara:))Dar l-am regulat si eu pe el.Am mers la el la ore, iar mai apoi am renuntat si nu a mai pupat nicun ban.Suck it!
5-am mai putine kile decat un sac de ciment:))
6- stiu sa inot, dar detest sa merg la scaldat.
7-contrar aparentelor, pizza e felul de mancare pe care il agreez doar daca mi-e foarte foame, sau la ocazii speciale.In rest, sa nu o vad.
8-sunt un pervers:))
9-am trei vicii-muzica,scrisul si sexul
10-am cei mai ciudati ochi din lume.


Mi-ar place sa citesc ciudatenii si despre tine.Te bagi?

2 bagaciosi:

Co.Tanita spunea...

de acord cu nr.7

Unknown spunea...

tu de mic ai avut ceva stricat la mansarda =))

Trimiteți un comentariu

Oile negre