Un Alex: Cat contez eu in online?

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 iulie 2011

Cat contez eu in online?

Seara buna dragilor,
Am parte de cea mai intortocheata perioada din viata mea, si nu, nu e o scuza puerila pentru a ma absolvi de vina dsiparitiei mele  "din online".Am dat saptamana trecuta o leapsa, si cum what goes around, comes back around, iata-ma cu leapsa de la bunul meu tovaras Bilu, cunoscut ca si Iosazaur.Trebuie, zice el, sa-mi dau cu parerea despre cat de mult contez eu in online, si ce importanta are de de fapt, prezenta constanta pe blog.Intai de toate as vrea sa stabilim cateva aspecte legate de felul cum vad eu viata de blogger.Am inceput sa scriu acum 2 ani, daca bine imi amintesc.Am schimbat in decursul timpului, bloguri ,pagini personale si jurnale de nu le mai tin eu numarul..Am inceput din lipsa de ocupatie, apoi a devenit un hobby, iar mai tarziu un adevarat viciu.Consider ca un lucru trebuie facut doar daca simti cu adevarat ca vrei sa-l faci.Asta e si motivul pentru care cateodata prezentele mele in micul meu coltisor de net, sunt cateodat mai rare ca sansele sa castigi la lotto.Scriu cand vreau , cum vreau, si cel mai important, ce vreau.As da dovada de ipocrizie sa afirm ca sunt mereu dornic sa scriu si ca sunt nerabdator sa vad ce-a mai balivernat unul sau altul, pentru ca nu e asa.Nu am chef sa scriu, nu scriu.Vazusem cateva pareri ale unora din cei mai bine cotati bloggeri din Romania, si am ramas putin mai asa:))In opinia unora, numarul de vizite, si de vizualizari e pe primul loc.In alte cuvinte, scrii pentru o cifra.Sa-ti creasca cifra aia din patratul negru, pe care o vedeti mai sus(8.000:>) si automat fanii, si orgoliul si renumele.Oameni buni, blooguit-ul e o arta, nu un bussines, si nici un concurs:)).E modul fiecaruia de a-si expune propriul alter ego si de a face din niste ganduri ratacite prin-un coltisor de minte, ceva inedit.Sunt foarte multe feluri si stiluri de a scrie.Personal, am ales stilul liber, nonconformist, de cele mai multe ori subiectiv.Am incercat sa aleg teme din cele mai diverse si sa evit pe cat posibil orice legatura cu hot-news-urile din mass media.V-am vorbit de cum mi-am luat papucii si despre cum am ramas fara haine pe uscator.Si am facut-o pentru ca am avut chef, si pentru ca am vrut sa va treziti dimineata cu un zambet urias pe dibla, in loc sa faceti riduri citind despre noua lege a invatamantului.Si nu am scris pentru vizite, nu am scris pentru bani.Am scris de placere,pentru mine, si pentru voi, cititori mai mult sau mai putin fideli.In ciuda aparentelor, si a sutelor de fanii si de incurajari, nu consider ca am stofa de blogger, sau de jurnalist.Ma rezum la coltisorul meu, la oameni mei, si la barfele mai mult sau mai putin gustate, din online.Si vorba aia, ne simtem bine impreuna,mancat-as.!Imi simte cineva lipsa?Cred ca da...sau cel putin asa imi place sa cred.Am primit adesea remarci si reprosuri cum ca iar am disparut, semn clar, ca unii chiar agreeaza balivernele unui Alex, si ca gandurile unui nesabuit, nu sunt chiar vorbe in vant.Respect celor care apreciaza munca mea, si a tuturor celor care sunt prieteni cu literele.Respect celor care isi lasa deseori amprenta aici, chiar si sub forma unor comentarii mai rautacioase.Orice reclama, fie ea si negativa, e tot reclama ,right?Reclama e mama comertului, si primul pas in drumul spre faima si bogatie.Poate asa am si eu sanse sa primesc milionul ala de euro:))..
Draga Bilu, cam astea au fost gandurile mele despre cat de mult contez eu in online, si cum sta treaba cu blogguit-ul la mine.Sa ne auzim cu bine la 3 milioane de vizitatori. Pe secunda:)).Toate panzele sus!
Pe curand.

1 bagaciosi:

Unknown spunea...

tre' sa te scoatem din starea asta >:D<

Trimiteți un comentariu

Oile negre