Un Alex: In atentia bogatasilor

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 iulie 2011

In atentia bogatasilor

Buna sa va fie dispozitia si limpezi ochii sa puteti citi cat mai clar ce am sa debitez in urmatoarele randuri.
Vazusem mai demult la stiri, ceva ce m-a lasat straight face.Un tip si-a postat pe Youtube un video in care cerea mai multor celebritati suma de un milion de dolari.Comediantul, Craig Rowin pe nume si-a vazut visul cu ochii la doar doua luni de la publicarea fimuletului, cand un tip misterios, intitulat Benjamin(?) l-a contactat telefonic, cu vestea ca avea sa-i ofere suma ceruta.Ca sa-l asigure pe pustan ca nu este o farsa, i-a trimis acestuia un act notarial.
In filmuletul original, publicat pe YouTube in data de 21 noiembrie 2010, Rowin a citit o lista de celebritati care ar putea sa ii daruiasca suma de bani mult visata. Lista ii include pe Warren Buffett, Lady Gaga, Gary Busey, Nelson Mandela, fostul primar al New York-ului, Rudy Giuliani sau copiii actorului Will Smith, Jaden si Willow, pe care ii indeamna sa mearga in camera unde parintii isi tin banii si sa-i trimita un milion de dolari.


In concluzie,Eu ,Un Alex, comediant innascut, somer de meserie, proaspat absolvent al unui liceu de mare prestigiu, si membru al unei tari in care rata de supravietuire va ajunge la 2% in urmatorii 10 ani, doresc sa fac un anunt.foarte important.In atentia tuturor bogatasilor ce citesc sau afla accidental de acest post:.As dori, daca se poate modesta suma de 1.5 milioane de dolari.O sa credeti probabil ca sunt putin exagerat cu cererea mea, dar in comparatie cu Rowin, tipul de mai sus,eu stiu ce am sa fac cu banii.Vreau un Audi A7, o casa pe malul marii, si un chopper.Cu restul de bani as promova trupele proaspat infiintate, si cu potential , mi-as deschide un spital privat, o tabara de aviatie si de rock.As mai construi un centru de reeducare pentru profesorii raspunzatori pentru bacalaureatul de anul asta si o tipografie care sa permita tuturor bloggerilor sa-si publice ziarul sau cartile.As mai construi si o scoala de gatit, pentru gurmanzi si petru pasionatii in artere culinare,si as denumi-o Bucate Alexse. I-as trimite pe ai mei pe o plaja in Honolulu unde sa-si petreaca linistiti tot restul vietii, iar apartamentul l-as transforma in club de noapte,numa de "dragul" vecinilor de deasupra:))
Mai am si alte planuri, dar o sa vi le impartasesc cand,si daca voi primi vreodata banii astia.    
                                                                                           Multumesc anticipat,
                                                                                                un oarecare Alex.
.

6 bagaciosi:

Unknown spunea...

halal prieten. mie nu-mi dai nimic?

Alex spunea...

nu stii sa citesti printre randuri:))am zis ca as promova trupele proaspat infiintate, si cu potential,care sunt dispuse la Progres:)).got it?

Unknown spunea...

eeeeeeeeeee :d

Despicable B spunea...

Pana primesti tu banii astia, eu deja o sa fiu celebru. Poate eu voi fi vedeta care o sa-ti de banii =)) deci nu vei mai putea ajuta Progresul :p

Alex spunea...

de ce nu?mereu e loc de inca cateva sute de mii de euro:))

Despicable B spunea...

Pai ma refeream ca nu ii mai poti ajuta, pt ca eu o sa fiu deja celebru. Deci de ce as mai canta cu Progresul? Ma asteapta Metallica >:) :))

Trimiteți un comentariu

Oile negre