Un Alex: Just another day:)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 6 august 2011

Just another day:)

Buna ..si nu prea.
Nu am o coada , ca as folosi-o..si as tine-o intre picioare pe tot parcursul postului asta.Mi-e dor de scris, trebuie sa recunosc.Ma pot numi dependent de pix, de carti, de penite, de tastatura, de mirosul celulozei, de tot ce inseamna..descarcare.E stii tu, scaparea fiecaruia, e fuga din real intr-o lume in care nimic, dar nimic, nu sta  sub lumina durerii.E felul meu, de a ..evada din mizeria inconjuratoare, si chiar daca nu-ti dai seama, si tu faci asta deseori.Poate iti ineci amarul in tigari, poate in bautura, droguri, in colectionat timbre sau citit carti intregi.Eu..scriu.Timpul e din ce in ce mai scurt, si vara asta e una din cele urate perioade din viata unui Alex.Trec zile intregi, trec saptamani lungi, dar atat de scurte, si ma trezesc brusc, in mijlocul aceleasi plute subrede, plutind catre nicaieri.Vantul a incet sa mai bata, si oricat mi-as dori de tare sa cred, nu o sa-mi sufle nimeni in vele.As vrea sa pot minti..si sa incerc pentru 10 minute sa zic.Sunt al dracu de fericit!:)).Vorba versurilor," toate zambetele astea-n care ma prefac ca ma distrez"..sunt culorile stridente de pe masca ce am ales s-o port azi.Azi, maine..Carnavalul asta insa nu dureaza o vesnicie...

5 bagaciosi:

Unknown spunea...

Hai nu zi asta? N-o fi cea mai tare vara, da' are si perioadele ei bune. Remember statu' cu picioarele in Timis la 10 seara, intrarea prin "efractie" la 5 juma' dimineata (actul in sine), impartirea aceleiasi canapele, mima de acu' 3 zile de pe mal si cate altele?

Alex spunea...

Vara asta e ca un pahar de vin in care mi-a turnat o lingurita de apa de canal.

Unknown spunea...

ia-ti alt pahar, cu vin de cea mai buna calitate si imparte-l cu cei pe care ii iubesti

Alex spunea...

ma las de baut:))am facut ciroza

Unknown spunea...

Gata, treci si tu pe must, nefermentat. It is THE BEST!!!! U'r mine

Trimiteți un comentariu

Oile negre